Tuesday, May 10, 2011

sõnavabadus

Mis arvata neist põhjustest sõnavabadust piirata?
1. kui sa seda* ütled, siis ma lihtsalt lahkun ja ei mängi sinuga enam
2. kui sa seda* ütled, siis ma solvun ja haavun ja sina oled süüdi
3. mina ütlen*, kuidas käituda. Kui sa nii ei tee nagu käsin, saan pahaseks
4. kui sa midagi* ütled, ma tõlgendan seda omamoodi ja satun paanikasse
5. kui sa seda* ütled, hakkan sinust taga rääkima
6. kui sa seda* ütled, satun ma depressiooni, et kahetsed elu lõpuni.
 *tärn pole kunagi defineeritud

1 comment:

  1. Mida ikka arvata. Need on võimalikud käigud suhtlemismängus. Sama õigustatud kui igasugune kurtmine sõnavabaduse piiramise üle, mis samuti lihtsalt üks käik on.

    See, kuidas sa reageerid sõltub ka sinu mängustrateegiast, kolmandate isikute lähedusest jne..

    Noh, nagu ikka - kõigil on õigus reageerida, nagu nad õigeks peavad.

    Isiklikult - esimene neist variantidest on kõige ausam ja vähem agressiivne - inimestel on siiski õigus valida, kellega nad mängivad, kelelga mitte, ja see on normaalne. Ning ma ei näe, mis seal sõnavabaduse piiramisega pistmist on...

    ReplyDelete