Monday, August 1, 2011

süüdistusi tahan ma just sel moel kuulda

Maailma on juba toodetud nii palju teksti, ja miks peaksin lisama sellele hulgale? Täna on mul põhjus. Mul on ettepanek ja hüpotees ja palve suhtemise osas neile, kes loomu poolest on kahtlustavad, paranoilised, aimavad halba kogu aeg.

Selle asemel, et põhjustada tohutu stress kaaslastele (minule!!) ja süüdistada miljonis kuriteos, võib-olla oleks kavalam kuidagi teisiti käituda ja valida peenem taktika? Mis mõtet on teatada: "sa oled see... ja see teine.... , kuna mulle tundub...., ja sa kavatsed kurja...., ja sa ei hooli..., ja sa oled veelkord... ja...." ja sa ja ja ja... (närv kasvab kogu aeg)

Loogika!? Kulla inimesed. Kui ma olen tõesti see, kelleks sa mind nimetad, siis mis kasu on mulle, kuritahtlikule pätile, kaabakale ja litsile, seda öelda? Mis mõtet? Ma eitan kategooriliselt kõike! Mul on oma loogika ja tõendite üle vaatamise süsteem, millest ma järeldusi teen.

Mõelgem nüüd hetkeks! Ma kordan fakti: Ma eitan!

Kas peaksin vastu vaidlema? Kas peaksin vaikima?

Jaa, ma näen, et need kissis silmad jälgivad terasel pilgul iga mu liigutust, iga mu vaikusehetke, iga mu hingetõmmet. Mida ma ei tea, on see, mis kavatsused mul on. Ma ei tea! On sul mõtet neid mulle öelda, kui ma nagunii ei nõustu nendega? Ma olen ju stressis sedasi.

Minu ettepanek paranoiahoogudeks.
1. Lihtsalt mine ligi ja KÜSI. "Kas sa kavatsed mulle halba? Kas sa kavatsed mu vara hävitada? Kas sa kavatsed minu raha ära varastada?"

2. Mina vastan: "ei!"

3. Salvesta see fakt mällu. Ole kindel, et ka mina seda küsimust märkasin. Vaatame üksteisele silma.

4. Jälgi tulevikku. Kui selgub, et ma a)varastasin su paljaks b) lõhkusin tõesti su vara ära c) tegin muudmoodi kurja jne, SIIS ütle avalikult : "SA VALETASID!"

Alles siis räägi teistele, et ma olen X, Y, Z, rõhuasetusega FAKTIDEL, mitte su sisetundel ja kahtlustel.

Mul on teooria, et see teeks mu enesetunde palju kergemaks. Sa jälgid mind küll, kuid siis on mul võimalus oma tegude eest vastutada. Mina sinu TUNNETE eest vastutada ei saa. Kes saakski? Kes?!

Halb näide:

Sa oled hull!
- ei ole!

Kuhu sedasi jõuame? Sinu sõna minu sõna vastu. Nii ongi, lepi sellega. See vaidlus ei vii kuhugi.

PS! Kui keegi seltskonnas avalikult kaotab pea ja laimab ja süüdistab ja kõigil on piinlik, siis on ülipõnev võtta taktika, kus Sa jaatad kõike. Soovitan, väga lõbus. Jah, ma jaatan kõike! Kõike! või "Mina ei eita midagi" Ja küsin: "kas lõugamine on tingimata kohustuslik?"

No comments:

Post a Comment