Saturday, December 31, 2016

Ma tahan ideid. Küsin appi.

Head vana blogiaasta lõppu meile! Detsembri postitused on kõik isiklike vastutuspiiride teemal. Loodan väga, et lugejad nautisid neid. Kui ei, ma sunnin ja käsin. Hea küll, see on nali. Ma pakun välja, et paneks kommentaaridesse suuri teemasid, millest edaspidi postitusi teha. Vorm on vaba. Mingi provokatiivne väide või deklaratsioon. Tooge enda alter egod kapist välja! Võib ka kenasti inimkeeles rääkida. Ma olen õppinud detsembrist seda, juhul kui ma oleks selle blogi lugeja, et minu asi pole teisi piirata või puua. Ega käskida.

Ainult natuke võib. Internetitrollid, nagu me oleme. Trollielu, trol-li- elu, on jah, see kõige parem....


Inspiratsiooni uueks aastaks!

Teise ringi fännklubi võib ka sõna sekka öelda! ;) :D

Ja mul on see pisike mure, et seoses sellega, et mobiiliversioonis kõrval asuv disclaimer näha ei ole, äkki peaks iga postituse lõppu spetsiaalselt kirjutama, et tegu siiski on kunstilise üritusega. Kuidas asjaosalistele tundub?

Kirjutage ja joonstage ja kes fännidest soovib ka kirjutada, saan autoriks lisada. Vanad muidu tsillivad ja muhelevad niisama, miks ikka niisama kirjutada.... Mina aga tahan väga teiste tekste lugeda!! Ja vastu vaielda toredasti, isegi kui nõustun.... või siis takka kiita;)

Head uut! Ja teravat pliiatsit!

No comments:

Post a Comment