Tuesday, April 12, 2011

MA NÄITAN TEILE KOHA KÄTTE. blogi kui vahend kellelegi oma VÕIMU NÄIDATA.

Ma räägin sellest, et blogid on vahendid võimumängudes. See on päris julm. Ma pole kunagi teiste blogisid lugenud, ainult mõnda. Miks? Sest nad on mõttetud. Ja mõttetuks teeb need see fakt, et ma pean olema tunnistaja selles, kuidas kellelegi peeru vahele keeratakse. (Aitäh Pets, mu aktiivset sõnavara selle hunnitu väljendiga täiendamast)

Inimesed kirjeldavad oma päeva ja tegemisi. OK. Ja siis kirjutavad mingeid segaseid hinnanguid. Mulle on nad segased, ja siis ma mõtlen, et millest ma aru ei saa - AHHAA, jajaa! Taipan! See postitus pole mõeldud mitte mulle, vaid kellelegi väga konkreetsele isikule, kellele on vaja haiget teha. Vihjed, hinnangud, ütlematajätmised, välja ütlemised. JA tead miks on veel eriti valus? Keegi ei saa sel teemal rääkida, mitte keegi. Blogi on ju nii-nii objektiivne. Igaüks võib kirjutada, mida ta mõtleb, onju. Jah. See on hea. Ja kuna blogi on massidele, siis massidele võib öelda välja tõde. See on tõde, onju?! Kui mina ütlen siin, et miski oli nõme, siis nii ka oli. Tegelikult ma mitte ei taha öelda seda maailmale, vaid oma endsele armukesele, et SINA; LUUSER; OLED MINU SILMIS SURNUD.

Mina loen ja ohkan. Ma ei taha olla, ma ei taha lugeda. Ma kas olen kriitiline mass lugejaid VÕI ma olen see, kellele taha keeratakse mu enda kodus üksi olles, lugedes ainult lihtsat eileõhtuse kohtingu blogi.

Nõme, kas pole? See ongi elu. Tavaliselt.

Kas sina ka monitoorid oma kallima blogi, hing kinni, otsides vihjeid "mida ta minust TEGELIKULT arvab?" Kas sa usud, et TEGELIKUD arvamused ilmuvad blogisse? Kas sealt leiab tõde? Ei, sinna kirjutatakse manipulatsioonid. Sina, hampelmann, loed seda jama. Ja nutad.

Uurimisküsimus
Inimene, kes ei suuda olla kunagi elus siiras ja keerab teisi ümber oma näpu. Teooria - blogi on Lunastus Pattudele Päris Elus?

Alternatiivne teooria, mida võtavad mudeliks praktikud nagu mina: tegu on instrumentaalse võimuvahendiga!

PRAKTILINE SOOVITUS
Loe seda ja usu!

No comments:

Post a Comment