Wednesday, April 13, 2011

Noh, KAS SA ESIMESEL KOHTUMISEL KÄTTE ANNAD?

Oi, see on suur teema. Ma tahan sellest palju rääkida, tahan endast rääkida. Aga kõigepealt ma annan meestele nõu. Seoses naistega.

Optimaalne juhis tavalisele mehele, et kohtingul naistega vähem haiget saada

Ma annan selle hüva nõu ära, kuna selle väljatöötamiseks kulus kõvasti mõttetööd ja nõupidamist tarkade inimestega. Aga ma olen enda üle uhke ja aitäh kõigile, kes mind inspireerisid. Praktika ja rakenduskõlbulikkus on alati üks eesmärke teooriate juures.

TÜÜPJUHTUM
Mõnel noormehel on suur mure ja masendus, kui neiu esimeste kohtumiste ajal mehele füüsiliselt peale ei hüppa. Mida see tõsilooline kurb olukord nende jaoks tähendab? Toon ära kaks järeldust, milleni tihti jõutakse.

1) Ma olen vilets mees. Ma ei oska. Ma olen eba-ahvatlev, saamatu. Olengi selline, kes naistele ei meeldi. Ma ei oska. Mõni oskab. See et ma ei oska, tähendab, et ma pole võimeline õppima. Ma pole siiani ära õppinud, kuidas võimalikult palju naisi voodisse saada (vanust ka üksjagu juba oijah...) . Ja see on kohutav.

2) Sellele naisele ei meeldi just nimelt mina. Kui ma meeldiksin, siis KÕIK tüdrukud, kellele ma meeldin, hakkaksid mind kohe näperdama. Kui seda ei juhtu, siis järelikult ma ei meeldi. See on kurb. See tüdruk ei taha mind. Pean leidma kellegi, kes tahab. Aga kust? Kustkohast ometi? Issand, milline paanika.

Need on sarnased järeldused, ainult veidi teise nurga alt. Esimesel juhul väärt skillidega mees võtab naisi, keda mees tahab ja polegi rohkem midagi lisada. Ta elab üldiselt rõõmsalt ja õpib uusi oskuseid. Teisel juhul tüüp ootab, et kõik naised võtavad selle mehe, keda naised ise naturaalselt tahavad, mille tunnuseks ja sümboliks on kohene kehaline kontakt.

Lahendus emotsionaalsetele probleemidele? - ON OLEMAS!!!

Esimesele tüüpjäreldusele ma lahendust momendil ei paku, kuna see nõuaks minult enda südametunnistusega nõu pidamist. Aga kui sina oled just see, siis võid kasutada teist lahendust, kui see peaks rahuldama.

Lahendus tüüpjuhtumile nr 2.

Siinkohal tahan tänada kolme kindlat isikut, kes mind inspireerisid. Aitäh!

Tuleb optimeerida deite! Tüüp nr 2 satub alati emotsionaalsetesse probleemidesse, kui hiljemalt teiseks kohtinguks ilmsemast ilmsemaid kehade liginemise märke pole. Neid olukordi saab vältida ja selles suunas tulekski mõelda, valides oma deite hoolikamalt! Võõraid tšikke ma ju ümber teha ei saa ning tüüp 2 (erinevalt tüübist 1) ka ei ole nii palju huvitatud teiste manipuleerimisest. Kardetud olukorra vältimiseks küsi kohe sissejuhatava lausega:

"NOH; kas sina esimesel kohtumisel kätte annad?"

Ära suhtle kaaslase otsimise tagamõttega mitte ühegagi, kes arvab, et kohe paljaks võtta ei sobi. Jah, on fakt, et mõni neiu siiski ka tänapäeval arvab, et see pole hea. See ei ole ilus ja nii ei tohi. Jah, neil on endal emotsionaalne probleem, sest vahel siiski tahaksid seda teha ja neil on siis hingepiin. Kuid sina pole nende terapeut ometigi! Kui sa inimest kohe ümber muuta ei soovi või ei oska, siis pole mõtet sobimatutega kohtamas käia.

Niisiis - kõik mehed, kes satuvad masendusse sellest, et esimene kohtumine ebaõnnestus... Teil tuleb partnereid tulevikus paremini valida!

Kordamiseks - "noh, kas sa esimesel kohtumisel kätte annad?"

Muidugi me kõik teame, et see ei päästa lõpuni haigetsaamisest. On neid, kes ütlevad "jah, aga mitte sulle". Aga kõik-kõik need naised, kes nagunii teeksid mehele haiget oma sisemiste põhimõtete pärast, need saab ju kohe alguses välja praakida.

Optimeerimine!

Pole mõtet minna kohtingule jälle seda valet tüüpi naisega, kui seda saaks lihtsalt ära hoida. Pole mõtet end hiljem haletseda. See pole omaette väärtus.

Edu kõigile seniks! ma võtan selle teema jälle peatselt üles, kui peaks juhtuma juhuslik sündmus, et Mart on ära kasutanud kõik maailmas leiduvad sõnad ja enda haletsuskõne ükskord ka lõpetab. Läheb ette kandmisele, baaris.

No comments:

Post a Comment